divendres, 20 de gener de 2017

Algunes de les nostres activitats, setmana del 16 al 20 de gener


Activitat
Criteri de valoració
Àrea
Data
Concepte de fracció. Suma i resta de fraccions d'igual denominador. Introducció al concepte de fracció equivalent.

Sé explicar a una altra persona què significa ‘fracció’.
Puc explicar què fer per a sumar o restar fraccions amb el mateix denominador.
Matemàtiques
20 gener

Artículos para el número 3 de la revista ‘Digivista’
Sé que quiero que el lector aprenda con mi
aportación a la revista? Tengo claro cuál es el objetivo y qué voy a aprender también yo haciendo la noticia
Sé que producto voy a hacer.
He empezado a escribir el guión planificando el trabajo.
Lengua castellana
19 enero

Revisió, primer individual i després en grups, dels apunts presos durant la xerrada 'El procés d'escriure de Jesús Serrano'

Sé dir:
Data i lloc de la conferència.
Nom del conferenciant
Propòsit de la conferència
Passos del procés d'escriure un llibre, segons l’escriptor
Aprendre a aprendre
18 gener

Visionat del documental ‘La España dividida’: context sòcio-polític que va conduir a l'esclat de la Guerra Civil. Des de la proclamació de la República a la sublevació de juliol de 1936.
Saber descriure a una altra persona, en línies generals, quina era la situació social i política a Espanya durant aquest període.
Tenir una opinió argumentada sobre perquè les diferències d’opinió van acabar en violència.
Medi social
17 gener

Lectura comprensiva del texto 'Razones científicas para leer más de lo que leemos' publicada en la edición digital del periódico 'El País' de 16 de enero.
Identificar las ideas principales de la noticia
Lengua castellana
17 enero

Entrevista a un personatge de ficció que esdevindrà el protagonista de les històries del projecte ‘Separem’.
Ser coherent amb les respostes, d’acord amb les característiques del personatge que es van donant.
Escollir les característiques mes creatives que permetran després jugar amb les històries que escrivim.
Llengua catalana
16 gener

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada