dilluns, 2 de novembre de 2015

Ball de la castanyada

Què bé ballen !


PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES 2: FEM POLSERES

Carla va portar a la classe diferents anells i clauers per a vendre i ens ho va ensenyar, li vam preguntar qui ho feia i ens va dir que la seva mare.








Vam demanar a Virginia, la seva mare si podia vindre a ensenyar-nos a fer alguna d'aquelles coses tant xules que havíem vist.




Va accedir i vam fer una pulsera que ens uniria per sempre.


La tècnica per fer-la és la següent:
1.Necessitem tallar 3 filferros de colors de 35 cm


2.Una vegada tallats hem de posar-los ben rectes després donar-li la forma arrodonida amb un got.




3.El seguent pas és separar els filferros i amb les alicates anar encargolant els extrems per fer-ho bonic.





4.Per últim s'han d'unir les 3 polseres pels extrems per fer-ne una.



A més a més aquest treball ens ha servit per fer molts càlculs: quants cm de filferro hem necessitat per a cadascú, quants cm hem necessitat per a tota la classe...




VOLEM DONAR LES GRÀCIES A VIRGINIA PER HAVER COL.LABORAT EN ELS NOSTRE APRENENTATGE ! 



PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES 1: FEM PATCHWORK

Un dia la Joana va portar a la classe diferents objectes de Patchwork que havia fet la seva mare i ens ho va mostrar









Vam demanar a Mònica, la seva mare que si podia vindre un dia a ensenyar-nos que és això del Patchwork i que es pot fer amb aquest treball.



Ens va fer una bosseta de demostració i vam aprendre què significa la paraula Patchwork, quins materials necessitem, com s'enfila una agulla, com podem reciclar una radiografia, què és l'andret i el revès, etc....
Aquí podeu veure una mostra



VOLEM DONAR LES GRÀCIES A MÒNICA PER HAVER COL.LABORAT EN EL NOSTRE APRENENTATGE ! 


COM POSEM LES TAULES DE LA CLASSE ?

Se'ns planteja una qüestió:


Com distribuirem les taules de la classe ?

Primer que res establim uns criteris conjunts: 



  •   han d'haver-hi passadissos
  •   hem de poder relacionar-nos amb els altres
  •   hem de poder veure bé la pissarra i la pantalla digital
  •   hem d'ocupar el màxim d'espai possible  

Després cadascú pensar les seves propostes.




Després les agrupem per propostes semblants.






Per últim intentem fer una representació a escala elaborant un plànol de com quedaria la classe en cada proposta.













INICI DE CURS

Comencem un nou curs amb molta il.lusió i entusiasme !